Prekių pristatymas

Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris susisieks su Jumis ir sutars asmeniškai Jums palankų prekių pristatymo laiką. Prekių pristatymo kaina Vilniaus mieste 35 eur be surinkimo. Jei vieno užsakymo suma didesnė nei 1000 eur, pristatymas nemokamas Vilniaus mieste. Surinkimas nemokamas kai užsakymo suma didesnė nei 1500 eur. Dėl pristatymo į kitus miestus kaina derinama atskirai priklausomai nuo užsakymo dydžio ir surinkimo poreikio. Išpardavimo baldų pristatymas yra mokamas. 

PRISTATYMAS Į NERINGĄ

Prekių pristatymui į Neringą taikomas papildomas mokestis, todėl prieš pateikdami užsakymą susisiekite su mumis el. paštu labas@easebaldai.lt

PRISTATYMO LAIKAS

Kiekvienos prekės aprašyme yra nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. kai užsakymas patikrinamas ir yra gautas apmokėjimas už prekes. Jei prekės pristatymo terminas Jums netinka, susisiekite su mumis el. paštu. Jei dėl ne nuo mūsų priklausančių aplinkybių siunta vėluos, nedelsiant Jums pranešime.

SKIRTINGI PRISTATYMO TERMINAI

Jei viename užsakyme yra užsakomos prekės su skirtingais pristatymo terminais, tokiu atveju visam užsakymui yra taikomas ilgesnis pristatymo terminas. Taigi, jei viename užsakyme yra užsakoma viena prekė su 1 - 3 darbo dienų pristatymo terminu, o kita su 30 darbo dienų pristatymo terminu, visam užsakymui bus taikomas 30 darbo dienų pristatymo terminas. Jei kažkuri prekė užsakymo vykdymo eigoje yra atšaukiama iš kliento pusės, kitoms likusioms prekėms vis tiek bus taikomas ilgesnis pristatymo terminas, kuris buvo pritaikytas užsakymui po jo patvirtinimo sistemoje.

Jei norite, kad vienu apsipirkimo metu Jūsų išsirinktos prekės, kurių terminai yra skirtingi, būtų pristatomos skirtingais užsakymo terminais, prašome daryti atskirus užsakymus.

Jei norimų prekių nėra ar šiuo laikotarpiu atsirado nenumatytų problemų susijusių su pristatymu, „Ease“ darbuotojai neatidėliodami informuos klientą jo nurodytais kontaktais.

Jei klientui užsakytos prekės nėra pristatomos per nurodytą pristatymo laiką ir su juo nėra susisiekta telefonu ar el. paštu, prašome susisiekti su mumis elektroninio pašto adresu arba paskambinti telefonu +370 5 219 48 36

PREKIŲ PRIĖMIMAS

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais pirkėjo pateiktais duomenimis, pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekių būklę bei pasirašykite važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo – priėmimo metu pastebėsite siuntos ir/ar prekių išorinės išvaizdos pažeidimus, prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant atstovui, kuris pristatė Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekių pažeidimo/neatitikimo aktą. Klientui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir mes neprisiimame atsakomybės dėl:

- prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų  atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;

- prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Susisiekite
Neradote ieškomos informacijos?
Domina mūsų produktai?