Garantinis aptarnavimas

Prekės su defektais, atsiradusiais dėl gamybos kaltės, yra keičiamos į naujas kokybiškas prekes ar jų reikiamas dalis. Gavus prekę su defektu susisiekite su Jus aptarnavusiu konsultantu, nusiųskite nuotraukas ar video, kuriame gerai matytųsi defektas. Išanalizavę atsiųstą vaizdinę medžiagą pateiksime sprendimą, ar bus keičiamas visas gaminys ar jo brokuota dalis. Smulkesnes prekes (porą kėdžių, naktinius staliukus) prašome atvežti į Vytenio g. saloną, prieš tai sutarus laiką su konsultantais. Didesnius brokuotus baldus pasiimame iš Jūsų namų tuomet, kai atvežame naujai pagamintą baldą.

PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO POLITIKA PERKANT SALONE

Prekės, kurios yra užsakomos klientų salone arba el. paštu, individualiai pasirenkant modelius, spalvas, apdailas bei medžiagas, nėra grąžinamos. Klientas patvirtina savo pasirinkimą sumokėdamas avansą.

PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO POLITIKA PERKANT INTERNETINĖJE PARDUOTUVĖJE

Norėdami grąžinti internetu užsakytą prekę, informuokite mus el.paštu labas@easebaldai.lt per 14 darbo dienų nuo siuntos gavimo.

Gavę Jūsų laišką dėl prekės grąžinimo, elektroniniu paštu atsiųsime Jums prekių grąžinimo aktą, kurį Jums reikės užpildyti ir atsiųsti mums el. paštu labas@easebaldai.lt. Jei negausite prekių grąžinimo akto per 24 valandas, paskambinkite mums tel. +370 5 219 48 36.

Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti „Ease“, adresu „Ease baldai“, Vytenio g. 20, 03229 Vilnius, Lietuva

 Siuntoje turi būti:

1. Prekės (su etiketėmis ir originaliose pakuotėse),

2. Prekės pirkimo čekis arba sąskaita

PREKĖS IŠVAIZDA

Grąžinamas prekes supakuokite ir paruoškite siuntimui.

Prekės turi būti originalioje nepažeistoje pakuotėje (ant originalios pakuotės negalima rašyti adreso, apklijuoti lipnia juostele ar kitaip pažeisti originalios pakuotės išvaizdos).

Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.

Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).

Grąžinama prekė turi  būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.

Grąžinant prekę reikia pateikti garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo aktą.

Grąžinamos prekės turi būti sudėtos į apsauginę (transportavimo) pakuotę (pvz. dėžutę ar apsauginį voką).

Gavę sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, pinigai grąžinami nebus. Dėl prekės pristatymo ar atsiėmimo tokiais atvejais, bus tariamasi individualiai. Pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę, nevertinami kaip esminiai prekės išvaizdos pakeitimai.

SUGADINIMAS TRANSPORTUOJANT

Kartais prekė gali būti pažeista pervežimo metu. Šiuo atveju mes, žinoma, atlyginsime visus nuostolius. Tačiau, jei prekė yra sugadinama klientui ją grąžinant pardavėjui, už sugadinimą atsako klientas.

Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekių būklę bei pasirašykite važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo – priėmimo metu pastebėsite siuntos ir/ar prekių išorinės išvaizdos pažeidimus, prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant atstovui, kuris pristatė Jums siuntą, arba Lietuvos Pašto darbuotojui, kuris išdavė siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekių pažeidimo/neatitikimo aktą. Klientui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir mes neprisiimame atsakomybės dėl:

- prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;

- prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Apie pastebėtus siuntos trūkumus, atsiradusius pervežimo metu informuokite mus el. paštu labas@easebaldai.lt 

NEGRĄŽINAMOS PREKĖS

- panaudotos prekės

- prekės, kurios buvo pagamintos pagal kliento pateiktas specifikacijas arba buvo gaminamos pritaikant jas individualiems poreikiams.

NETINKAMA PREKĖS KOKYBĖ

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė (prekė su gamykliniais defektais), „Ease“ įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus bei padengti grąžinimo išlaidas.

PINIGŲ GRĄŽINIMAS

Jei grąžinamos prekės atitinka grąžinimo taisyklių reikalavimus, pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo grąžinamos prekės gavimo. Jei Jūsų grąžintos prekės neatitinka grąžinimo taisyklių reikalavimų, pinigai grąžinami nebus.

Tinkamos kokybės  prekių grąžinimas  galimas ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.  

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Susisiekite
Neradote ieškomos informacijos?
Domina mūsų produktai?